سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حرف اول - رسانه




محبوب ترینِ بندگان نزد خداوند ـ عزّوجلّ ـ، کسی است که امانتدار است و در گفتارش راستگوست ومراقب نمازهای خود و واجباتی است که خداوند، بر او واجب داشته است . [امام صادق علیه السلام] پارسی بلاگ، پیشرفته ترین سیستم مدیریت وبلاگ
اوقات شرعی
کل بازدیدها:263972 .:. بازدید امروز:21
موضوعات نوشته ها

لینک به لوگوی من
حرف اول - رسانه

دوستان من

جستجو در متن وبلاگ

جستجو:

اشتراک در خبرنامه
 

آرشیو

آهنگ وبلاگ

وضعیت من در یاهو
  • حرف اول نویسنده: محمد جواد
    جمعه 84/10/16 ساعت 11:53 عصر

    سلام

    بعد از سه سال چندمین وبلاگم را راه اندازی کردم. نمی‏دانم این یکی چقدر دوام می‏آورد! اما به هر حال تا نفس هست باید دم را غنیمت شمرد.

    اسم وبلاگ جدیدم را رسانه گذاشتم تا خط مشی اصلی مطالب و محتوی آن را معین کنم هر چند در موضوعات دیگر هم که به نظرم مفید باشد هم خواهم نوشت.

    دیدگاه انتقادی نسبت به رسانه‏های عمومی به خصوص صدا و سیما و روزنامه‏ها و آگاهی و معرفی آثار رسانه‏ای برتر و مفید از جمله مطالب این وبلاگ خواهد بود.

    **********

    هنوز اول مسیر هستم اما امیدم به خدا و کمک شما عزیزان خواننده است.

    حق نگهدارتان


    دل نوشته‏ها نظرات دیگران ( )