سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سال 85 سال پیامبر اعظم - رسانه




«بهترین های امّت من، کسانی هستند که چون گرفتار بلای الهی شوند، پاکدامنی ورزند» . [ابن عبّاس ـ به نقل از رسول خدا ـ] پارسی بلاگ، پیشرفته ترین سیستم مدیریت وبلاگ
اوقات شرعی
کل بازدیدها:264135 .:. بازدید امروز:5
موضوعات نوشته ها

لینک به لوگوی من
سال 85 سال پیامبر اعظم - رسانه

دوستان من

جستجو در متن وبلاگ

جستجو:

اشتراک در خبرنامه
 

آرشیو

آهنگ وبلاگ

وضعیت من در یاهو
  • سال 85 سال پیامبر اعظم نویسنده: محمد جواد
    پنج شنبه 85/1/10 ساعت 12:43 عصر

    نامگذاری سال 1385 به نام پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله از سوی رهبر معظم انقلاب از چند جهت قابل تامل و بررسی است. نخست اینکه محمد آخرین فرستاده خداست و دین او دین خاتم نام دارد و بنا بر ادعای مسلمانان تنها دین حق برای جویندگان معرفت، دین اسلام است. از سوی دیگر هجمه وسیع جهان غرب به نبی مکرم اسلام که در هتاکی اخیر رسانه‏های اروپایی نمود پیدا کرد- و از سالها قبل و در پس پرده شروع شده بود- نشان از برنامه ریزی بلند مدت برای مشوه کردن جلوه پیامبر اسلام و نهایتا پیام بلند اسلام دارد. جدای از این مسایل پیامبر اسلام یکی از نقاط اشتراک و وحدت میان تمامی مسلمانان است و محترم و غیرقابل خدشه برای تمام آنان صرف نظر از هر گرایشی است.

    هوشمندی رهبر انقلاب در شرایطی که دشمنان با هدف قرار دادن نقطه وحدت و اشتراک مسلمانان و مقدس ترین انسان هستی سعی در تخریب چهره اسلام دارند همراهی  و همگامی تمام اقشار جامعه اسلامی را طلب می‏کند تا هر کس به اندازه توان خود و جایگاهی که دارد به تبیین سیره‏های نبوی بپردازد و چهره رحمت للعالمین را معرفی نماید. به نظر من هر کدام از ما وبلاگ نویسها هم اگر بخشی از نوشته‏هامان را به این موضوع اختصاص بدهیم می‏توانیم بخشی از این مسئولیت را به دوش بکشیم و همین طور اگر مسولان فرهنگی تبلیغی به خصوص مسولان پارسی بلاک به این موضوع در عرصه وبلاگ توجه نمایند و مانند بسیاری موضوعات دیگر که مسابقه و جشنواره برگزار می‏کنند در این زمینه هم فعالیت نمایند شاید بتوانیم گوشه‏هایی از سیره آخرین پیامبر الاهی را بازگو نماییم.


    پیامبر اعظم نظرات دیگران ( )