سفارش تبلیغ
صبا ویژن
نشست هم‏اندیشی وبلاگ نویسان دینی - رسانه




اگر مستحبات واجبات را زیان رساند بنده را به خدا نزدیک نگرداند . [نهج البلاغه] پارسی بلاگ، پیشرفته ترین سیستم مدیریت وبلاگ
اوقات شرعی
کل بازدیدها:264138 .:. بازدید امروز:8
موضوعات نوشته ها

لینک به لوگوی من
نشست هم‏اندیشی وبلاگ نویسان دینی - رسانه

دوستان من

جستجو در متن وبلاگ

جستجو:

اشتراک در خبرنامه
 

آرشیو

آهنگ وبلاگ

وضعیت من در یاهو
  • نشست هم‏اندیشی وبلاگ نویسان دینی نویسنده: محمد جواد
    جمعه 85/3/19 ساعت 8:52 عصر

    امروز بعد از ظهر نخستین نشست هم اندیشی وبلاگ نویسان دینی در قم برگزار شد. این اقدام مبارک و میمونی است که از خیلی وقت پبش دوستان درصدد برگزاری آن بودند تا نهایتا پس از راه افتادن دفتر توسعه وبلاگ دینی به همت مهندس فخری و همکارانشان این ایده جامه عمل به خود پوشید.

    از مهمترین نکات این نشست سخرانی کوتاه آقای جواد محدثی بود که در عین ایجاز نکات بسیاری را به خصوص در زمینه شیوانگاری در وبلاگ بیان کرد و برای من که خیلی آموزنده بود. برخی از این نکات از این قرارند: 1- ایجاز و مختصر نویسی 2- نوشتن به زبان عرف و پرهیز از مغلق نویسی 3- نوآوری، تنوع و جاذبه در نوشته‏ها 4- خوب نگاری در مقابل پرنگاری.

    از دیگر نکات مهم این جلسه حضور شخصیت‏های مختلف در عرصه وبلاگ وهمچنین حضور پرشور طلاب وبلاگ نویس بود.

    همچنین در این جلسه دکتر مهدی بوترابی مدیر مجموعه پرشین بلاگ حضور داشت و نکات جالبی را در زمینه برنامه‏هایشان و آمادگیشان برای همکاری با وبلاگ‏های دینی بیان کرد. بوترابی با اشاره به وضعیت موجود در دنیای ارتباطات، جهان را در آستانه یک رنسانس ارتباطی دانست و گفت: قبلا ما روز جهانی ارتباطات را داشتیم اما الان می‏گوییم روز جامعه اطلاعاتی و این نشان از تغییر ماهوی جهان ما به جهان ارتباطات دارد.

    بوترابی همچنین به وبلاگ‏های موجود اشاره کرد و گفت:‏هم اینک در پرشین بلاگ بیش از 650 هزار وبلاگ وجود دارد که بیش از 100 هزار تای آن فعال است  و به صورت کلی در ایران بیش از 250 هزار وبلاگ نویس فعال داریم.

    وی همچنین برخی از جدیدترین تغییرات صورت گرفته در پرشین بلاگ و قالب جدید آن و امکان جالب ارسال پست و نوشته بر روی وبلاگ از طریق سرویس پیام کوتاه تلفن همراه(SMS) را برشمرد.

     

     نخستین همایش وبلاگ نویسان دینی

    حجت الاسلام جواد محدثی

    دکتر بوترابی مدیر پرشین بلاگ

    مهندس فخری مدیر پارسی بلاگ


    رسانه نظرات دیگران ( )