سفارش تبلیغ
صبا ویژن
توقیف موقت! - رسانه




میان او و حقّ انگاشتن باطل، جدایی می اندازد [امام صادق علیه السلام ـ درباره گفته خدای « بدانید که خداوند میان انسان و دلش جدایی می اندازد» فرمود] پارسی بلاگ، پیشرفته ترین سیستم مدیریت وبلاگ
اوقات شرعی
کل بازدیدها:264233 .:. بازدید امروز:18
موضوعات نوشته ها

لینک به لوگوی من
توقیف موقت! - رسانه

دوستان من

جستجو در متن وبلاگ

جستجو:

اشتراک در خبرنامه
 

آرشیو

آهنگ وبلاگ

وضعیت من در یاهو
  • توقیف موقت! نویسنده: محمد جواد
    شنبه 85/8/13 ساعت 10:21 صبح

    قرار بود ادامه خاطرات عمره را بنویسم اما با رسیدن ماه مبارک رمضان - موسم تبلیغی طلبه ها - من هم به یک سفر تبلیغی یک ماهه رفتم و از اینترنت هم دور افتادم در نتیجه در این فاصله سی چهل روزه نه توانستم در وبلاگ مطلبی بنویسم و نه ای میل هایم را چک کنم و نه حتی به لینکده سر بزنم که خیلی سوت و کور مونده.

    تبلیغات بازرگانی: به لینکده سر بزنید و لینک بدهید.

    به هر حال ماهی را هر وقت از آب بگیری تازه است. بعد از این استراحت اجباری دوباره کار را شروع می کنم. به امید خدا


    دل نوشته‏ها نظرات دیگران ( )