سفارش تبلیغ
صبا ویژن
رسا خبرگزاری شد! - رسانه




آنکه خوب گوش دهد، زود بهره برد . [امام علی علیه السلام] پارسی بلاگ، پیشرفته ترین سیستم مدیریت وبلاگ
اوقات شرعی
کل بازدیدها:264035 .:. بازدید امروز:51
موضوعات نوشته ها

لینک به لوگوی من
رسا خبرگزاری شد! - رسانه

دوستان من

جستجو در متن وبلاگ

جستجو:

اشتراک در خبرنامه
 

آرشیو

آهنگ وبلاگ

وضعیت من در یاهو
  • رسا خبرگزاری شد! نویسنده: محمد جواد
    دوشنبه 85/8/15 ساعت 9:50 صبح

    بالاخره بعد از مدت ها پی‏گیری و زحمات فراوانی که از زمان تاسیس پایگاه اطلاع رسانی رسا صورت گرفت، این پایگاه به صورت رسمی تبدیل به خبرگزاری شد. رسا اولین خبرگزاری رسمی حوزه‏های علمیه و مراجع تقلید است.
    من به عنوان عضو کوچکی از مجموعه رسا لازم می‏دانم از همه کسانی که از ابتدای فعالیت رسا همراه این مجموعه بودند و با زحمات همه آنان بود که این موفقیت شکل گرفت تشکر کنم به خصوص کسانی که الان در رسا حضور ندارند.


    (البته این لوگو به زودی تغییر می‏کند و لوگوی خبرگزاری می‏شود!)


    رسانه نظرات دیگران ( )