سفارش تبلیغ
صبا ویژن
یک روایت غیر رسمی از افتتاح خبرگزاری رسا - رسانه




هر که را شکیبایى نرهاند بى تابى‏اش تباه گرداند . [نهج البلاغه] پارسی بلاگ، پیشرفته ترین سیستم مدیریت وبلاگ
اوقات شرعی
کل بازدیدها:264149 .:. بازدید امروز:19
موضوعات نوشته ها

لینک به لوگوی من
یک روایت غیر رسمی از افتتاح خبرگزاری رسا - رسانه

دوستان من

جستجو در متن وبلاگ

جستجو:

اشتراک در خبرنامه
 

آرشیو

آهنگ وبلاگ

وضعیت من در یاهو
  • یک روایت غیر رسمی از افتتاح خبرگزاری رسا نویسنده: محمد جواد
    دوشنبه 85/10/18 ساعت 11:48 عصر

    امروز صبح ساعت 8:30 در دفتر حضرت آیت‏الله مکارم شیرازی در خیابان شهدای قم بودیم. قرار این بود که فعالیت رسمی خبرگزاری رسا با ارسال خبری به دست آیت الله مکارم شیرازی آغاز شود. قبل از اینکه ما و بقیه دست اندرکاران رسا وارد اتاق مخصوص ملاقات شویم مراسم عقد یک عروس و داماد در حال برگزاری بود.
    وقتی رفتیم داخل اول از همه سراغ خط تلفن را از مسوول دفتر گرفتم و تا وقتی که آیت الله مکارم صحبت می‏کرد، کانکت شدم و صفحه مدیریت اخبار را آماده کردم تا خبر بوسیله آیت الله مکارم آن لاین شود.
    آیت الله مکارم شیرازی صحبت های مفیدی را در زمینه رسانه مطرح کرد. (برای خواندن متن کامل آن کلیک کنید) پس از آن لپ تاب را بردم و روی میز ایشان گذاشتم اما هر کار کردم این اینترنت راه نمی‏داد و اصلا صفحه لود نمی‏شد. خیلی حرص خوردم دیگه داشتم ناامید می‏شدم که ناگهان فرجی حاصل شد و صفحه آماده شد. آیت الله مکارم هم با فشردن دکمه اینتر خبر افتتاح خبرگزاری را آن لاین کرد.( لینک خبر آن لاین شده به دست آیت الله مکارم شیرازی)

    بعد از اینکه برگشتیم رسا، تازه آماده شدیم که مراسم رسمی افتتاح را برگزار کنیم که البته با حضور مهمانان زیادی از جمله حجت الاسلام والمسلمین رجبی عضو شورای عالی حوزه علمیه قم و حجت الاسلام بی ریا مشاور رییس جمهور به خوبی و خوشی و به صرف شیر کاکائو و شیرینی برگزار شد.
    از نکات جالب برنامه امروز اقامه نمازجماعت ظهر و عصر به امامت حجت الاسلام بی ریا بود که بعد از آن هم یکی از اعمال سفارش شده در روز عید غدیر؛ اجرای صیغه عقد اخوت بین بچه های رسا انجام شد.
    بعدش هم، همه رفتند خانه تا نهار روز عید را در کنار خانواده میل کنند و من هم تنها ماندم رسا تا اخبار امروز را روی سایت بگذارم و صد البته ناهار هم شیرکاکائو و شیرینی بخورم!!


    رسانه نظرات دیگران ( )