سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هولوکاست؛ قرون وسطی اروپا - رسانه




دانشمند باش، یا دانشجو، یا شنونده، و یا دوستدار آنان . پنجمین مباش که هلاک می شوی . [رسول خدا صلی الله علیه و آله] پارسی بلاگ، پیشرفته ترین سیستم مدیریت وبلاگ
اوقات شرعی
کل بازدیدها:263961 .:. بازدید امروز:10
موضوعات نوشته ها

لینک به لوگوی من
هولوکاست؛ قرون وسطی اروپا - رسانه

دوستان من

جستجو در متن وبلاگ

جستجو:

اشتراک در خبرنامه
 

آرشیو

آهنگ وبلاگ

وضعیت من در یاهو
  • هولوکاست؛ قرون وسطی اروپا نویسنده: محمد جواد
    پنج شنبه 84/10/22 ساعت 12:12 صبح

    پس از گذشت 61 سال از جنگ دوم جهانی هنوز هم کسی حق ندارد درباره افسانه کشتار یهودیان دربازداشتگاههای آلمان تحقیق کند در حالیکه فیلم ها , روزنامه ها , کتابها و متون درسی اروپا آکنده از افسانه هولوکاست است و قوانین اروپا به هیچ محققی اجازه بررسی و نقد این ادعا را نمی دهد. این نوع برخورد با محققین و اندیشمندان در کشورهای مدعی دمکراسی نشان از عدم صحت آنها در ادعاهایشان دارد.

     در قاره ای که خود را مهد دمکراسی می داند و به ماده 11 اعلامیه حقوق بشر می بالد تاریخ قرون وسطی در غرب مجددا در حال شکل گیری است و تاریخ در غرب دوباره تکرار می شود ولی این بار صهیونیستها دور جدیدی از تفتیش عقاید به سبک قرون وسطا را در اروپا به جریان انداخته اند. اینکه اندیشمندان و محققانی مثل « روژه گارودی » در فرانسه و « ایروینگ » در اتریش و دهها مورخ دیگر در سراسر اروپا به خاطر تحقیق و ارائه مستنداتی مبنی بر افسانه بودن کشتار یهودیان به مانند گالیله به محاکمه و حبس کشیده می شوند , نشان می دهد که ادعای وجود دمکراسی در غرب , صرفا یک طبل توخالی است .

    غرب در مواجهه با پدیده هایی مانند « آزادی » , « حقوق بشر » و « دمکراسی » همواره گزینشی عمل می کند , به همین دلیل است که نویسنده ای مانند سلمان رشدی مرتد که به عقاید بیش از 1,5 میلیارد مسلمان اهانت کرده , در این قاره با آغوش باز پذیرفته شده و مورد تشویق قرار می گیرد ولی نویسندگانی مانند « روژه گارودی » و « ایروینگ » که می خواهند ابعاد یک دروغ سیاسی و جعل تاریخی را فاش کنند , از سوی مدعیان آزادی به بند کشیده می شوند.

    در همین زمینه:

    همایش اینترنتی هولوکاست؛ اسطوره پردازی صهیونیسم


    رسانه نظرات دیگران ( )