سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درگیری به خاطر تئاتر! - رسانه




خداوند، روز قیامت به سه تن لبخند می زند :کسی که شبانه برمی خیزد و نماز می خواند، مردمی که برای نماز، صف می بندند ؛ و مردمی که برای پیکار با دشمن صف می بندند. [.رسول خدا صلی الله علیه و آله] پارسی بلاگ، پیشرفته ترین سیستم مدیریت وبلاگ
اوقات شرعی
کل بازدیدها:263984 .:. بازدید امروز:0
موضوعات نوشته ها

لینک به لوگوی من
درگیری به خاطر تئاتر! - رسانه

دوستان من

جستجو در متن وبلاگ

جستجو:

اشتراک در خبرنامه
 

آرشیو

آهنگ وبلاگ

وضعیت من در یاهو
  • درگیری به خاطر تئاتر! نویسنده: محمد جواد
    سه شنبه 86/1/21 ساعت 12:42 عصر

    دیروز به مناسبت دست‏یابی دانشمندان کشورمان به فن‏آوری هسته‏ای روز ملی انرژی هسته‏ای نام گذاری شد و به همین دلیل در شهرهای مختلف کشورمان برنامه‏های مختلفی اجرا شد و مردم و مسولین این واقعه فرخنده را جشن گرفتند.
    در قم هم به همین مناسبت در نقاطی از شهر، تئاتر خیابانی با موضوع انرژی هسته‏ای برگزار شد. در یکی از این تئاترها که در میدان جانبازان قم برگزار شد، یکی از بازیگران به عنوان مدافع دستیابی ایران به انرژی هسته‏ای و بازیگر دیگری به عنوان مخالف حضور داشتند و هر یک به بیان استدلال‏های خود درباره این مساله می‏پرداختند.
    در این میان یکی از تماشاچیان که از قضیه تئاتر خبر نداشت، تصور کرد که این دو شخص واقعا درباره این موضوع اختلاف دارند و به دفاع از حق ایران در دستیابی به انرژی هسته‏ای پرداخت اما چون طرف مقابل همچنان حرف خود را می‏زد او هم بی‏خبر از همه جا عصبانی شده و با وی درگیر شد. البته این درگیری با دخالت نیروی انتظامی بدون هیچ مساله‏ای به پایان رسید و بنده خدا تازه متوجه شد که این تئاتر است و سرکاری!
    این واقعه نشان‏دهنده این است که توجه به انرژی هسته‏ای از سطح مسولان خارج شده و عموم مردم هم ضرورت آن را درک کرده‏اند.


    خبر نظرات دیگران ( )