سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفر به کویت (5) و.... - رسانه




دو تن در باره من تباه گردیدند ، دوستى که ازحد بگذراند و دروغ بافنده‏اى که از آنچه در من نیست سخن راند ] و این مانند فرموده اوست : که [ دو تن در باره من هلاک شدند دوستى که از حد گذراند و دشمنى که بیهوده سخن راند . ] [نهج البلاغه] پارسی بلاگ، پیشرفته ترین سیستم مدیریت وبلاگ
اوقات شرعی
کل بازدیدها:263960 .:. بازدید امروز:9
موضوعات نوشته ها

لینک به لوگوی من
سفر به کویت (5) و.... - رسانه

دوستان من

جستجو در متن وبلاگ

جستجو:

اشتراک در خبرنامه
 

آرشیو

آهنگ وبلاگ

وضعیت من در یاهو
  • سفر به کویت (5) و.... نویسنده: محمد جواد
    پنج شنبه 86/5/18 ساعت 12:14 عصر

    این آخرین یادداشت سفر به کویت است و به گزارش تصویری از بزرگترین مسجد کویت «مسجد جامع کبیر» اختصاص دارد. (عکاسش هم خودم هستم!!) هرچند بسیاری از خاطرات و نکات این سفر باقی ماند، اما فرصت اندک است. باید ساکم را ببندم چون امشب با جمعی از دوستان طلبه عازم سوریه و لبنان هستیم .  

    مسجد جامع کبیر کویت

    مسجد جامع کبیر کویت

    مسجد جامع کبیر کویت

    مسجد جامع کبیر کویت

    مسجد جامع کبیر کویت


    رسانه نظرات دیگران ( )