سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درد سرهای یک صدام! - رسانه




بارالها ! من از تو خشنودی به قضایت، برکت مرگِ پس از زندگی، خوشی زندگی پس از مرگ، لذّت نگریستن به رخسارت، شوق دیدار و دیدنت بی تنگنایی زیانبار و یا فتنه ای گمراه کننده را خواستارم . [رسول خدا صلی الله علیه و آله] پارسی بلاگ، پیشرفته ترین سیستم مدیریت وبلاگ
اوقات شرعی
کل بازدیدها:263968 .:. بازدید امروز:17
موضوعات نوشته ها

لینک به لوگوی من
درد سرهای یک صدام! - رسانه

دوستان من

جستجو در متن وبلاگ

جستجو:

اشتراک در خبرنامه
 

آرشیو

آهنگ وبلاگ

وضعیت من در یاهو
  • درد سرهای یک صدام! نویسنده: محمد جواد
    سه شنبه 86/11/2 ساعت 11:48 صبح
    روزنامه سعودی الوطن امروز خبری منتشر کرد درباره جوانی 23 ساله به نام صدام حسین القحطانی!

    صدام حسین    صدام حسین القحطانی

    صدام حسین قحطانی در زمان جنگ ایران و عراق و زمانی که اعراب پس از سال ها تحقیر و مذلت و پس از شکست های متعدد به صدام حسین دیکتاتور عراق به عنوان یک رهبر عربی شجاع می نگریستند به دنیا آمد و پدرش به علت علاقه زیاد به صدام حسین، پسرش را به همین اسم، نامگذاری کرد. اما مشکل از زمانی شروع شد که این رهبر شجاع عربی! دست از سر ایرانی ها برداشت و به کویت حمله کرد و کم کم تبدیل به یک دیکتاتور منفور در تمام دنیا شد.
    صدام حسین القحطانی این روزها دنبال کار می گردد، اما هر جا که می رود با دیدن شناسنامه اش بلافاصله او را رد می کنند. در مراکز بازرسی پلیس در فرودگاه ها و جاهای دیگر همیشه مورد پرس و جو قرار می گیرد و برخی اوقات، اشخاص او را صدام معدوم و یا صدام مخلوع صدا می زنند.
    با همه این ها صدام حسین القحطانی هنوز به این نتیجه نرسیده که نامش را عوض کند. او معتقد است به این اسم عادت کرده و این مردم هستند که نباید به صرف اسم یک شخص در مورد شخصیت او قضاوت نکنند. اما ممکن است در آینده این کار را انجام دهد، چه بسا خود او این مشکلات را تحمل کند اما فرزندان او چه خواهند کرد؟


    خبر نظرات دیگران ( )