سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کاش حاج احمد مجری تلویزیون بود نه فرمانده نیروی زمینی..! - رسانه




خود را از اندیشه ای که مایه فزونی حکمت تگردد و عبرتی که مایه حفظت شود، تهی مدار . [امام علی علیه السلام] پارسی بلاگ، پیشرفته ترین سیستم مدیریت وبلاگ
اوقات شرعی
کل بازدیدها:264611 .:. بازدید امروز:103
موضوعات نوشته ها

لینک به لوگوی من
کاش حاج احمد مجری تلویزیون بود نه فرمانده نیروی زمینی..! - رسانه

دوستان من

جستجو در متن وبلاگ

جستجو:

اشتراک در خبرنامه
 

آرشیو

آهنگ وبلاگ

وضعیت من در یاهو
  • کاش حاج احمد مجری تلویزیون بود نه فرمانده نیروی زمینی..! نویسنده: محمد جواد
    سه شنبه 84/10/20 ساعت 5:13 عصر

    کاش حاج احمد کاظمی زمانی که شب و روزش را در جبهه‏ها و در میان یاران شهیدش می‏گذراند سری هم به ساختمان شیشه‏ای بزرگ جام جم می‏زد. یا لااقل بیشتر خبرنگاها را دور خودش جمع می‏کرد و گزارش فعالیت و مانور می‏داد. شاید هم فکر می‏کرد هم‏رزمهای خودش مسئولین صداوسیما هستند پس غمی نیست که دردکشیده‏ای هست تا پاسدار ارزشهای دفاع مقدس باشد!   شاید هم حاج احمد به اندازه یک مجری یا خبرنگار برای صداوسیما ارزش نداشت که به خاطر او کام مردم را تلخ کنند و برنامه‏ای یا تسلیتی! بالاخره زمان امثال حاج احمد سر آمده همون طور که همت‏ها و خرازی‏ها و باکری‏ها و زین‏الدین‏ها و بروجردی‏ها و هزاران های دیگر دوره‏شان تمام شد. الان دیگر مردم نیاز به آرامش و روحیه و نشاط و خنده دارند! به قول سلحشور آژانس شیشه‏ای: دوره ما دوره ثبات است. پس هر چه بیشتر آثار و افراد به جا مانده از جنگ محو شوند بهتر!

    خبر چهارم یا پنجم خوب است. زیاد هم آب و تابش نده « هواپیمای سپاه سقوط کرد. 12 هم نفر جان خود را از دست دادند. خب بینندگان عزیز خبر بعد را به اطلاعتان می‏رسانم.....»

     


    رسانه نظرات دیگران ( )